Gå videre til innhold
Rusta lanserer nyheter fra eget suksessmerke

Pressemelding -

Rusta lanserer nyheter fra eget suksessmerke

Rustas eget varemerke ELSAFORM ble en suksess etter lanseringen i fjor. I august utvides sortimentet med flere interiørnyheter hvor det enkle og naturlige er i fokus.

Med den nordiske naturen som inspirasjon har varemerket ELSAFORM tatt Rustas interiørsortiment til nye høyder.

ꟷ Med sine klassiske former, holdbare materialer og lave priser, ser vi at ELSAFORM fyller et tomrom i markedet for de som gjerne innreder i den skandinaviske stilen. Vi vil at det skal være lett å finne nye favoritter i ELSAFORM, sier Kristina Englesson, leder for interiørdesign i Rusta. 

Sans for detaljer
Før sensommerens produktlanseringer har sortimentet blitt skreddersydd for å fortsette å appellere til den bevisste kunden som liker å fornye hjemmet med enkle midler, men som samtidig er på leting etter noe holdbart.

ꟷ Høstens kolleksjon består av håndplukkede interiørprodukter i naturmaterialer som ull, FSC-merket tre, munnblåst glass, steingods, BCI-merket bomull og saueskinn. Vi jobber fortsatt med den jordnære fargeskalaen med grått og beige som baser, fortsetter Englesson.

I sortimentet finner du interiørprodukter for hele hjemmet, med hovedvekt på soverommet og borddekkingen, samt flere rengjøringsprodukter i naturlige materialer.

Blant de mange nyhetene finner du en støvkost i ubehandlet tre, flettede kurver i bambus, et vakkert steingodsservise i grått og mørk midnattsblå, svarte ovnsformer i steingods, samt vaser i munnblåst glass. Nytt for i høst er detaljer som toalettmapper og skriveblokker i naturens fargeskala.

Høstens tekstiler kjennetegnes av rustikke materialer, som sengesett i vasket bomull, duker og servietter i linblanding, og et vakkert pledd i merinoull og kashmir. Vevde ulltepper i et ekstra tykt garn er fortsatt populært, og i høst fylles det på med enda flere tepper i mer generøse mål i ELSAFORM-sortimentet.

ELSAFORM-nyhetene lander i Rustas varehus fra uke 32.

Produktbilder av høstens nyheter finner du her, og miljøbilder finner du her.

Emner

Kategorier


Om Rusta

Rustas visjon er å bli nr. 1 for livet hjemme. Rustas sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser. Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 2000 ansatte, 92 varehus i Sverige, over 30 varehus i Norge, 2 varehus i Tyskland samt 4 innkjøpskontorer i Asia. Rusta.com.

Kontakter

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77

Relatert innhold

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.