Gå videre til innhold
Med myke tepper får hjemmet et stilig løft. I tillegg varmer de kalde gulv og bidrar til den koselige stemningen. Bølgende landskapsformer og stilistiske ruter preger mønsterbilde på høstens tepper fra Rusta.
Med myke tepper får hjemmet et stilig løft. I tillegg varmer de kalde gulv og bidrar til den koselige stemningen. Bølgende landskapsformer og stilistiske ruter preger mønsterbilde på høstens tepper fra Rusta.

Nyhet -

Gjør hjemmet høstklart med tepper fra Rusta

Med myke tepper får hjemmet et stilig løft. I tillegg varmer de kalde gulv og bidrar til den koselige stemningen. Bølgende landskapsformer og stilistiske ruter preger mønsterbilde på høstens tepper fra Rusta.

Med over 240 modeller har Rusta et av Norges bredeste utvalg av tepper. I august kommer høstnyhetene til varehusene. Fargeskalaen er fortsatt naturnær, med beige og naturhvit som base, og mørkegrønt og dueblått som aksentfarger. Materialer som ull, bomull og jute fortsetter også å øke i popularitet. Når det kommer til lugg finner du alt fra tuftede ullkuler til lange, blanke ryetepper.


– Den største trenden akkurat nå er tepper som kombinerer kort og lang lugg, noe som gir en stor effekt på et ensfarget teppe. Når det gjelder mønstre, er det ruter og myke landskapsformer som gjelder. Teppet Therese er produsert av 100 prosent resirkulert bomull og er veldig beskrivende for sesongen, sier Mia Dahlberg, produktsjef for tepper på Rusta.

Et av Rustas mest populære tepper, Kenza, får en søster i Frances, som med sin mønsterklippa lugg og duse farger er spådd til å bli en favoritt. Ruter, som vi ser på tekstiler generelt, dukker også opp på tepper. Nyheten Hedda har mønster som nærmest gir en 3D-effekt.


Jill, et kortlugget teppe i fire trendriktige farger, passer perfekt i stua eller som et vegg-til-vegg-teppe, da den kan skjæres til og tilpasses gulvet. For deg som ønsker enda mer farger i hjemmet, finnes både kort- og langluggete tepper å velge mellom, som nyhetene Disa og Elina.

Teppene finnes i varehusene fra uke 32.

Emner

Kategorier

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Blant Rustas høstnyheter finner du alt fra organiske vaser og mønstrede lyslykter i glass til mengder av myke og varme tekstiler. Den naturnære stilen fortsetter å inspirere, med innslag av dypere farger fra høstens palett.

Innred med høstens nyheter fra Rusta

Blant Rustas høstnyheter finner du alt fra organiske vaser og mønstrede lyslykter i glass til mengder av myke og varme tekstiler. Den naturnære stilen fortsetter å inspirere, med innslag av dypere farger fra høstens palett.
Naturmaterialer som ull, bomull og lin er her for å bli. Dette er synlig blant Rustas interiørnyheter som finnes i varehusene i august. Grunnfargene beige og naturhvit får

Stilsikre farger og FSC-sertifiserte tapeter med unikt design – blant Rustas DIY-nyheter finner du alt du trenger for å fornye hjemmet enkelt, bærekraftig og prisgunstig.

Forny hjemmet med Rustas DIY-nyheter

Forny hjemmet med Rustas DIY-nyheter
Stilsikre farger og FSC-sertifiserte tapeter med unikt design – blant Rustas DIY-nyheter finner du alt du trenger for å fornye hjemmet enkelt, bærekraftig og prisgunstig.
I august fylles varehusene med høstens nyheter, også i DIY-avdelingen.
Den populære tapetkolleksjonen Together, designet av Tess Callervik, får selskap av flere spennende nyheter. F

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.