Gå videre til innhold
Rusta_2023_S3_carpet_Jill

Bilde -

Rusta_2023_S3_carpet_Jill

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
8688 x 5792, 22.7 MB
Last ned

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Med myke tepper får hjemmet et stilig løft. I tillegg varmer de kalde gulv og bidrar til den koselige stemningen. Bølgende landskapsformer og stilistiske ruter preger mønsterbilde på høstens tepper fra Rusta.

Gjør hjemmet høstklart med tepper fra Rusta

Med myke tepper får hjemmet et stilig løft. I tillegg varmer de kalde gulv og bidrar til den koselige stemningen. Bølgende landskapsformer og stilistiske ruter preger mønsterbilde på høstens tepper fra Rusta.
Med over 240 modeller har Rusta et av Norges bredeste utvalg av tepper. I august kommer høstnyhetene til varehusene. Fargeskalaen er fortsatt naturnær, med beige og naturhvit som base, og

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.