Gå videre til innhold

Nyhetsarkiv

En teppenyhet på tapeten

En teppenyhet på tapeten

Blant Rustas nyheter for sommeren 2018 er det ikke bare nyheter for uterommet. En stor nyhet for rommene innendørs er teppene Celine, Leona og Amy. Alle disse teppene har et unikt fototrykk med spennende motiver og oppsiktsvekkende detaljer som gir rommet et unikt preg.

Göran Westerberg, adm. dir. i Rusta

Rusta ekspanderer til Finland – kjøper finsk lavpriskjempe

Rusta har i dag gjennomført et oppkjøp av den finske lavprisgruppen Hong Kong. Gjennom oppkjøpet befester Rusta sin posisjon som den ledende lavprisaktøren i Norden. Med oppkjøpet har Rusta nå 140 varehus på det svenske, finske, norske og tyske markedet.

Erlend Kramer,  daglig leder, Rusta Norge

Premiere for Rustas nye varehus i Arendal

I morgen onsdag 4. april åpner den svenske lavpriskjeden Rusta sitt nye varehus i Arendal. Det nye varehuset dekker 2200 m2 og blir arbeidsplass for rundt femten medarbeidere.

Det skal være enkelt å dyrke og plante. I vår fylles Rustas varehus med mengder av hageredskaper, tilbehør og potter. Alt for at du skal kunne skape ditt eget grønne rom.

Vårens grønne hjelpere fra Rusta

I vår fylles Rustas varehus med mengder av hageredskaper, tilbehør og potter. Alt for at du skal kunne skape ditt eget grønne rom.

Tepper for livet utendørs!

Tepper for livet utendørs!

Det skal være enkelt å innrede balkongen og terrassen på Rusta. I vår finner du et bredt sortiment av utendørstepper til overraskende lave priser – pluss alt annet du trenger for å skape en inspirerende uteplass.

Vis mer

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.