Gå videre til innhold
Den naturnære interiørstilen med bærekraftige materialer får i høst selskap av tekstiler og detaljer med klassisk bistrostemning.
Den naturnære interiørstilen med bærekraftige materialer får i høst selskap av tekstiler og detaljer med klassisk bistrostemning.

Pressemelding -

En liten forandring kan gjøre stor forskjell!

Den naturnære interiørstilen med bærekraftige materialer får i høst selskap av tekstiler og detaljer med klassisk bistrostemning. I august fylles Rustas varehus med mengder av nyheter som gjør det enkelt å fornye hjemmet.

La minnene om sommerens herlige dager leve videre i høst. Mønsterbildet i Rustas tekstilnyheter flørter med fransk bistro, der småblomster og ruter er gjengående på alt fra dynetrekk og gardiner til duker og kjøkkenhåndklær. For kjøkkenet er det mange spennende nyheter som serviset Bistro i steingods som har en dekorativ, bølget kant som gir et håndlaget preg. Perfekt å kombinere med serviset fra Elsaform i den nye fargen Dusty white.

Tidløse naturmaterialer
Å fornye hjemmet med bærekraftige materialer er enklere enn noen gang. I sortimentet fra Elsaform finner vi sengesett, sengetepper, sitteputer og tekstiler til å dekke bordet med i materialer som lin og BCI-sertifisert bomull. Hvorfor nyte et pledd i resirkulert polyester eller bomull? På teppeavdelingen lander flere spennende nyheter i ull, jute og nykommeren kokos. FSC-sertifisert tre går igjen i alt fra kjøkkentilbehør til hengere og rengjøringsredskap.

Trendy detaljer
Speil har blitt en stor interiørdetalj. Blant Rustas nyheter er det alt fra stilrene modeller som er perfekt til å skape en trendy speilvegg med, til stilsettere i organiske former.
Nå som høstmørket faller på, hva passer vel bedre enn å lyse opp hjemmet med nye lamper? På belysningsavdelingen kommer det flere fine og prisgunstige nyheter. For den som heller vil tenne levende lys, finnes det mengder av duftlys og klassiske kronelys i 100 prosent stearin.

Nyhetene blant lyslykter, vaser og krukker er mange, og gjør det enkelt å skape personlige stilleben med små grep. Her er det materialer som rotting, tre og glass. Kombiner med naturtroe kunstige vekster eller tørkede varianter, og sett sammen dine egne holdbare høstdekorasjoner.

Nyhetene finnes i varehusene fra august!

Emner

Kategorier


Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser. 

Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 3000 ansatte, 100 varehus i Sverige, 37 i Norge, 28 i Finland og 4 i Tyskland, samt flere innkjøpskontorer i Asia.

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

De myke nyhetene er mange når Rustas høstsortiment lander i varehusene i august.

Forny hjemmet med Rustas tekstilnyheter

De myke nyhetene er mange når Rustas høstsortiment lander i varehusene i august. Her er det alt fra gardiner og sengesett i lin til putetrekk, pledd og kjøkkentekstiler i varme farger og vakre mønster.

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.