Gå videre til innhold
Rusta_yoga2_S1_2019

Bilde -

Rusta_yoga2_S1_2019

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.png
Størrelse:
3827 x 2961, 16.7 MB
Last ned

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Produkter på bildet: Yogablokk Cork, 99,90 kr. Foam roller Cork, 149 kr. Yogamatte Cork, 299 kr. Yogamatte Marbled, 199 kr. Massasjeballer Cork 2-pk, 99,90 kr. Yoga strap, 39,90 kr.

Gjør dørstokkmila kortere med hjemmetrening!

Den beste treningen er den det blir noe av. Det vet de aller fleste av oss, men det kan samtidig være vanskelig å ta til seg i en travel hverdag hvor vi ofte glemmer vårt eget velvære. Rusta lanserer nå en ny kolleksjon av yogaprodukter som er snille både mot miljøet og lommeboka.

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.