Gå videre til innhold
Rusta storefront

Bilde -

Rusta storefront

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
2200 x 1467, 1.72 MB
Last ned

Emner

Kategorier

Regions

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Åpner varehus nummer 30 i Mosjøen

Åpner varehus nummer 30 i Mosjøen

I morgen åpner den svenske varehuskjeden Rusta sitt andre varehus på Helgeland og nummer 30 på det norske markedet. Både norgessjefen og den nye varehussjefen gjør seg klar for åpningssuksess i Mosjøen.

Åpner nytt varehus: Rusta til Namsos

Åpner nytt varehus: Rusta til Namsos

Den 31. august åpner varehuskjeden Rusta sitt nye varehus i Namsos, nærmere bestemt i Bråholmen Handelspark i sentrumsbydelen Østre. Klokken 09:00 gjør Rusta seg klar for å ta imot hundrevis av handleglade mennesker.

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.