Gå videre til innhold
Rusta_2025_S1_DIY_wallpaper_Lily_of_the_valley-I (1).jpg

Bilde -

Rusta_2025_S1_DIY_wallpaper_Lily_of_the_valley-I (1).jpg

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
5355 x 8018, 16 MB
Last ned

Emner

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Rusta lanserer prisgunstige akustikkpaneler

Rusta lanserer prisgunstige akustikkpaneler

I slutten av januar lanserer Rusta vårens nyheter for hjemmefikseren! Maling, tapet og gulv får selskap av prisgunstige akustikkpaneler som gjør det enkelt å fornye hjemmet.
Rustas nye akustikkpaneler gjør det mulig å kombinere moderne design og effektiv lydisolering – til en lav pris. De lettmonterte panelene i eikeutførelse består av ribber i FSC-serftifisert MDF. Panelene er 235 cm høye og k

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.