Gå videre til innhold
Rusta_2024_S3_care_recommendations_wool_rugs-1-I.jpg

Bilde -

Rusta_2024_S3_care_recommendations_wool_rugs-1-I.jpg

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
8192 x 5464, 18.9 MB
Last ned

Emner

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

La teppet stå i sentrum denne høsten

La teppet stå i sentrum denne høsten

Myke tepper setter stilen i ethvert rom, og i høst ser vi dem ikke bare på gulvet. I august fylles Rustas teppeavdeling med mange prisgunstige nyheter for hele hjemmet.
Rusta har et av Norges bredeste utvalg av tepper, og i august flytter sesongens nyheter inn på teppeavdelingen. Den naturnære fargeskalaen fortsetter å inspirere og utvides med toner i brunt og antrasitt. Blant nyhetene finnes

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.