Gå videre til innhold
Rusta_2024_S2_Flower_pot_Toscana_Basket_pot_set_Lissabon-I

Bilde -

Rusta_2024_S2_Flower_pot_Toscana_Basket_pot_set_Lissabon-I

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
8192 x 5464, 23.4 MB
Last ned

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Ønsk sommeren velkommen med Rustas nyheter

Ønsk sommeren velkommen med Rustas nyheter

Allerede i februar begynner Rustas vår- og forsommernyheter å ta plass i varehuset. Her finnes alt som trengs for å gjøre uteplassen klar til varmere dager!
I Rustas brede sommersortiment finnes noe for alle lommebøker. Fra utemøbler, paviljonger og griller til sitteputer, parasoller, solcellebelysning, plantetilbehør og potter. Interessen for tremøbler vokser, og Villastad-loungen får denne vå

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.