Gå videre til innhold
Rusta_2024_S1_Decorative_flowers_Dahlia-I

Bilde -

Rusta_2024_S1_Decorative_flowers_Dahlia-I

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
8220 x 5358, 13.9 MB
Last ned

Emner

Kategorier

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Lyse pasteller og mønster man blir glad av! I januar kommer Rusta sine interiørnyheter til varehusene.

Ønsk våren velkommen med fargerike nyheter

Lyse pasteller og mønster man blir glad av! I januar kommer Rusta sine interiørnyheter til varehusene. Her finnes mengder av dekorative detaljer og smarte oppbevaringsløsninger, som bidrar til å skape stor forandring – selv med lavt budsjett.
Si farvel til vinteren og gjør deg klar for en ny sesong. Blant Rustas nyheter finnes budsjettvennlig innredning for hele hjemmet. Vårens fargepalett best

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.