Gå videre til innhold
Rusta_2023_S1_Bath_textile_Emma-1-I

Bilde -

Rusta_2023_S1_Bath_textile_Emma-1-I

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
1000 x 658, 552 KB
Last ned

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Når vi rydder bort julepynten er det deilig å friske opp hjemmet med vårens pastellfarger og interiørnyheter.

Skap vårstemning i hjemmet med fine detaljer!

Når vi rydder bort julepynten er det deilig å friske opp hjemmet med vårens pastellfarger og interiørnyheter.
Putetrekk, pledd og gardiner gjør det enkelt å fornye stemningen i stua. Hvis du i tillegg dekorerer med minivaser og duftlys, og stiller de opp som små stilleben, forsterker du den koselige stemningen og skaper en lun atmosfære.
Belysning er også en god investering når julens stjer

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.