Gå videre til innhold
NEW! JANE HELLEN SHAMPOO FOR DRY HAIR 150 ML 29,90 SEK.jpg

Bilde -

NEW! JANE HELLEN SHAMPOO FOR DRY HAIR 150 ML 29,90 SEK.jpg

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
1857 x 4643, 2 MB
Last ned

Emner

Kontakter

Lena Nygård

Lena Nygård

Pressekontakt Markedsansvarlig Sortimentshenvendelser, prisforespørsel og vareprøver +47 408 954 40

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77
Therese Skalman

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR +46 (0)72 601 75 10

Relatert innhold

Jane Hellen er tilbake! Skjønnhetsproduktene med den karakteristiske duften lanseres hos Rusta.

Gjør deg klar for en nostalgitripp når Rusta nå lanserer skjønnhetsprodukter fra varemerket
Jane Hellen. Merket som hadde en selvfølgelig plass i baderomsskapene på 80-tallet er tilgjengelig igjen, med sin tidløse og populære duft av sitrus fra bergamott og søte blomsternoter fra ylang ylang.
Noen dufter har evnen til å raskt vekke gamle minner og følelser til live. De transporterer tankene

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Rusta har i dag over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.